Introduction to Android in Urdu

اینڈرائیڈ اسمارٹ فونز اور ٹیبلٹ کمپیوٹرز جیسے موبائل آلات کیلئے اوپن سورس اور لینکس پر مبنی آپریٹنگ سسٹم  ہوتاہے۔ اینڈرائیڈ اوپن ہینڈسیٹ الائنس نے تیار کیا ، جس کی سربراہی گوگل اور دیگر کمپنیوں نے کی۔ یہ ٹیوٹوریل آپ کو بنیادی اینڈرائیڈ پروگرامنگ سکھائے گا اور آپ کو اینڈرائڈ ایپلی کیشن ڈویلپمنٹ سے متعلق کچھ پیشگی تصورات کے بارے میں بھی سمجھائیگا۔

یہ ٹیوٹوریل ابتدائی طور پراینڈرائیڈ کے بنیادی پروگرامنگ کو سمجھنے میں ان کی مدد کے لئے تیار کیا گیا ہے۔ اس ٹیوٹوریل کو مکمل کرنے کے بعد آپ اپنے آپ کو پروگرامنگ میں اعتدال کی ایک سطح پر پائیں گے جہاں سے آپ خود کو اگلی سطح تک لے جاسکتے ہیں۔ اینڈرائیڈ پروگرامنگ جاوا پروگرامنگ زبان پر مبنی ہے لہذا اگر آپ کو جاوا پروگرامنگ کے بارے میں بنیادی معلومات ہے تو پھر اسکو سیکھنے میں آپ کو بہت مزا آئے گا۔

اینڈرائیڈ کیا ہے؟

اینڈرائیڈ موبائل آلات کے لئے ایپلی کیشن ڈویلپمنٹ کے لئے ایک متفقہ نقطہ نظر پیش کرتا ہے جس کا مطلب ہے کہ ڈویلپرز کو صرف اینڈرائیڈ کے لئے ترقی پانے کی ضرورت ہے ، اور ان کی ایپلی کیشن کو اینڈرائیڈ کے ذریعے چلنے والے مختلف آلات پر چلنے کے قابل ہونا چاہئے۔

Introduction to Android in Urdu

اینڈرائیڈ سافٹ ویئر ڈویلپمنٹ کٹ (ایس ڈی کے) کا پہلا بیٹا ورژن گوگل نے 2007 میں ریلیز کیا تھا جہاں پہلا تجارتی ورژن ، اینڈرائیڈ 1.0 ، ستمبر 2008 میں جاری کیا گیا تھا۔

27 جون ، 2012 کو ، گوگل I / O کانفرنس میں ، گوگل نے اگلے اینڈرائڈ ورژن ، 4.1 جیلی بین کا اعلان کیا۔ جیلی بین ایک افادیت بخش تازہ کاری ہے ، جس کا بنیادی مقصد صارف انٹرفیس کو بہتر بنانا ہے ، فعالیت اور کارکردگی دونوں کے لحاظ سے۔

اینڈرائیڈ کے لئے سورس کوڈ مفت اور اوپن سورس سافٹ ویئر لائسنس کے تحت دستیاب ہے۔ گوگل اپاچی لائسنس کے تحت زیادہ تر کوڈ شائع کرتا ہے

 

Android Application-Components

ایپلی کیشن کے اجزاء ایک اینڈرائڈ ایپلی کیشن کے ضروری بلڈنگ بلاکس ہیں۔ ان اجزاء کو ایپلی کیشن مینی فیسٹ فائل کے ذریعہ ڈھیر ڈھل کر بنایا گیا ہے جو درخواست کے ہر جزو کو بیان کرتا ہے اور وہ کس طرح بات چیت کرتے ہیں۔

مندرجہ ذیل چار اہم اجزاء ہیں جواینڈرائیڈ ایپلی کیشن میں استعمال کیے جاسکتے ہیں۔

Activity

ایکٹوٹی یوزر انٹرفیس کو حکم دیتی ہے کہ وہ صارف کے دئے گئے حکم کو سمارٹ فون کی اسکرین پر سنبھالے۔

Services

وہ کسی ایپلیکیشن سے وابستہ بیک گراؤنڈ پروسیسنگ کو سنبھالتے ہیں۔

Broadcast Receivers

وہ اینڈرائیڈ آپریٹنگ سسٹماور ایپلی کیشنز کے مابین مواصلات سنبھالتے ہیں۔

Content Providers

وہ ڈیٹا اور ڈیٹا بیس کے انتظام کے امور کو سنبھالتے ہیں۔

Activities

ایکٹوٹی یوزر انٹرفیس کے ساتھ ایک ہی اسکرین کی نمائندگی کرتی ہے ، مختصرایکٹوٹی اسکرین پر عمل کرتی ہے۔ مثال کے طور پر ، کسی ای میل کی درخواست میں ایک ایکٹوٹی ہوسکتی ہے جس میں نئے ای میلوں کی فہرست ، ای میل تحریر کرنے کے لئے ایک اور ایکٹوٹی ، اور ای میلز کو پڑھنے کے لئےایک اور ایکٹوٹی دکھائی دیتی ہے۔ اگر کسی درخواست میں ایک سے زیادہ ایکٹوٹیز ہوتی ہیں ، تو ان میں سے کسی ایک کو اس ایکٹوٹی کے طور پر نشان زد کیا جانا چاہئے جو اطلاق کے آغاز کے وقت پیش کیا جاتا ہے۔

ایکٹیویٹی کو ایکٹیویٹی کلاس کے سب کلاس کے بطور لاگو کیا جاتا ہے۔

public class MainActivity extends Activity {
}

Services  خدمت 

ایک خدمت ایک ایسا جز ہے جو طویل چلتی کاروائیاں انجام دینے کے پس منظر میں چلتا ہے۔ مثال کے طور پر ، ایک خدمت پس منظر میں موسیقی چل سکتی ہے جب صارف مختلف ایپلی کیشن میں ہے ، یا یہ کسی سرگرمی کے ساتھ صارف کی باہمی روابط کو روکے بغیر نیٹ ورک پر ڈیٹا لے سکتا ہے۔

کسی خدمت کو خدمت کلاس کے ذیلی طبق کے بطور درج ذیل لاگو کیا جاتا ہے۔

public class MyContentProvider extends  ContentProvider {
   public void onCreate(){}
}

 

اضافی اجزاء
اضافی اجزاء موجود ہیں جو مذکورہ بالا اداروں ، ان کی منطق اور ان کے مابین تاریں بنانے میں استعمال ہوں گے۔ یہ اجزاء ہیں۔

 

Categories: Programming

0 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *